Aanmelding

Het aanmelden bij Praktijk Het Pakhuys of bij onze onderwijsinstelling voor beroepsonderwijs gaat het beste en ook het snelst per telefoon. Hierdoor kunnen vaak ook de vragen, die er nog mogelijk zijn, direct beantwoord worden, voordat u zich daadwerkelijk aanmeldt. Wij vinden het nooit erg, als u eerst even belt voor informatie. Dat is alleen maar logisch en zo'n telefoongesprek is natuurlijk altijd vrijblijvend.

Als U uzelf of uw kind of jij jezelf wil aanmelden, kunt u ons het beste even bellen via:

010 - 59 18 238

Sommige mensen vinden het zelf bellen een lastig (eerste) stap. Daar hebben wij alle begrip voor, dus u kunt ons ook altijd eerst e-mailen via info@praktijkhetpakhuys.nl Wilt u dan zo vriendelijk zijn uw telefoonnummers erbij te vermelden, zodat wij u zelf kunnen gaan bellen. Telefonische uitleg gaat nog steeds vele malen sneller en vinden wij bovendien inhoudelijk een stuk zorgvuldiger.

  • Praktijk Het Pakhuys is geopend van maandag t/m vrijdag.
  • alle consulten zijn altijd alleen op afspraak!
  • Incidenteel (alleen indien strikt noodzakelijk) kan een consult 's avonds plaatsvinden.

Praktijk Het Pakhuys is een relatief kleine particuliere praktijk met een hele eigen werkwijze. Efficiëntie en laagdrempeligheid vinden wij belangrijk. Ook doen wij er alles aan om géén wachtlijsten te hebben en u zoveel mogelijk "op maat" onze zorg aan te bieden. Ook vinden wij een directe én cliënt gerichte persoonlijke benadering erg belangrijk, om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Het eerste telefonische contact
U krijgt meestal Carla Kuipers aan de telefoon. Hierdoor krijgt u altijd één vertrouwd persoon aan de lijn. U hoeft uw verhaal dus niet steeds opnieuw te vertellen. Carla verzorgt de algehele organisatie en valt ook onder de geheimhoudingsplicht.

Niemand wil wachtlijsten, ook wij niet.

  1. Bij een aanmelding kunnen wij meestal, al tijdens het eerste telefoongesprek, samen met u, inventariseren wat er ongeveer nodig is en wanneer u van start kan.
  2. Afhankelijk van uw hulpvragen en de problematiek waarvoor u belt, zal er nog eerst een uitgebreid intake-gesprek nodig zijn.
  3. Meestal kunnen wij u tijdens het eerste contact al een indicatie geven over wanneer u kan starten en hoe uw eigen traject er ongeveer uit zal zien.
  4. Door het werken met "op -maat-planning", dus persoonlijke basisplanningen en onze vrij directe werkwijze lukt het ons heel aardig om lange wachtlijsten te voorkomen.

Wél hebben wij (vaak) een drukke praktijkagenda.
Daardoor kunt u "soms" ook ons antwoordapparaat treffen.
Wilt u dan alstublieft duidelijk
uw naam, uw (mobiele) telefoonnummers en uw bericht volledig inspreken; wij bellen u dan vanzelfsprekend, zo snel als dat mogelijk voor ons is, terug. Bij voorbaat hartelijk dank.

Het begeleiden van volwassenen, relaties, gezinnen, jongeren en kinderen (vanaf 4 jaar) & professionals.